-

2015. augusztus 13., csütörtök

Rizsdara

A legszuperebb aduász,ha szorít az idő de valami gyors, tápláló és igazán finom ételt ennél. A recept tej, tojás és gluténmentes. Természetesen ennek alapfeltétele, hogy olyan rizsdarát használj ami glutén mentes környezetben kerül csomagolásra is!!

Hozzávalók (1 adaghoz)

  • 2 evőkanál Naturbit rizsdara
  • 250 ml kókusztej
  • (1 csipet xilit)
1. A tejet és a darát egy forralóba teszem,és kása állagúra főzöm. 

2. Közepes lángon készítem,nehogy lekapja az alját.

3. Meghintheted egy csipet xilittel ha édesszájú vagy. Én csak első alkalommal készítettem így, azóta inkább gyümölccsel fogyasztva édesítem. :)

Ez az adag reggelire tökéletes. Ha köztes étkezésként szeretnéd beiktatni ezt a finomságot, akkor felezd el és 2 uzsira vagy tízórai fogyaszd el. :)

Ha több tejjel öntöd fel,egészen tejbegríz állagú lesz. Isteni finom! Jól behűtve pici citromlével meglocsolva és gyümölcsökkel, magokkal elfogyasztva a legtökéletesebb.

Egyenlőre két félét készítettem el,de amint bővül a portfólió töltögetem a posztba a képeket.


Körtés-nektarinos rizsdara


Banános-kókuszos rizsdara
(1 evőkanál kókuszreszeléket is főztem bele)

Ha kipróbáltátok a receptet szívesen várom a receptjeiteket és véleményeiteket! :)

Tápanyagtartalom (1 adagban)
Fehérje 3 g
Szénhidrát 26 g
Zsír 1,18 g

A rizsdarát 30 g mennyiséggel számoltam. Az evőkanalad nagyságától függően ~15g evőkanál. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése