-

2015. november 4., szerda

Zöld rakott tészta

Igen elsőre nagyon mókás lehet ez a zöld jelző... De tulajdonképpen a tésztán kívül minden alkotó eleme ennek az ételnek gyönyörű zöld. :) Nem csigázlak Benneteket, jön a recept!

Hozzávalók (~3 adag)

  • 1 zacskó No Carb Noodle lasagne tészta
  • 200 g zöldborsó
  • 1 saláta cukkini
  • só,bors
  • 1 marék kapor
  • 50 ml növényi tej
A No Carb tésztáról ITT olvashattok bővebben. :)

1. A tésztáról leöntjük a levet amiben a zacskóban van. Ne lepődjetek meg elég erős illata van. Elsőre azt gondoltam,hogy romlott terméket vásároltam, de csak a magas kálcium tartalma miatt van ilyen jellegzetes illata. Hideg vízzel átöblítjük, és szűrőben lecsepegtetjük.

2. A cukkinit meghámozzuk és kimagozzuk. Turmixba tesszük és jó alaposan lepürésítjük.

3. A cukkini püréhez adjuk a kaprot, a sót a borsot és a növényi tejet. És íme elkészítettünk egy teljesen növényi tészta mártást.

4. Előveszünk egy jénait, és kezdődhet a rétegezés.

5. 3 rétegben pakoltam be az alapanyagokat. Tészta-szósz-zöldborsó-tészta-szósz-zöldborsó-tészta. Letakartam és irány a sütő.

6. 200 fokos sütőben 15 perc alatt összesütjük. 

Ma grillezett csirkemell filével és főtt tojással tálaltam. :) Jó étvágyat hozzá!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése