-

2015. november 22., vasárnap

Magvas bundában sült csirkemell filé sült almával

Ma olyan vasárnapi ebédet próbáltam meg készíteni, ami nem csak a testnek de a léleknek is felüdülés. :) Balázs emellett szénhidrát csökkentett bundában sült csirkemell filét kapott snidlinges tepsis burgonyával. Azt mondhatom Ő is megnyalta mind a 10 ujját.

Lássunk is hozzá! Ez a mennyiség 1 személynek két étkezésre bőségesen elegendő.

Magvas bundában sült csirkemell filé


  • 1/2 csirkemell filé
  • 2 evőkanál lenmagpehely
  • 1 evőkanál szezámmag
  • pici fűszersó (most argentín grillt használtam)
  • sütéshez 1 evőkanál mangalica zsír
1. A husit megmossuk és 2 nagyobb szeletre és 2 kisebb szeletre vágjuk. Így meglesz a 2 adag.

2. A kés tompa felével picit megütögetem a szeleteket és alaposan befűszersózom.

3. A lenmagpelyhet elkeverem a szezámmaggal, és beleforgatom a husikat.

4. A zsírt vagy olajat (kókusz) felhevítem a serpenyőben és ropogósra sütöm benne a husikat.

5. Papírtörlőn lecsepegtetem és már tálalom is.

Sült alma 

  • 2 darab alma (kb ökölnyi)
  • 100 ml víz
1. Az almákat mosom, és kivájom a közepüket. 4 részre osztva beirdalom a héját könnyebben átsüljön.

2. Jénai tálba teszem és felöntöm a vízzel.

3. Forró sütőben 30-40 perc alatt puhára sütöm, és még 5 percig fedő nélkül pirítom.

4. Levet fog ereszteni, de nem kell tőle megrémülni hiszen az alma nagyon puha és finoman édeskés lesz. 

Jó étvágyat hozzá!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése